+123 456 7890 Mardan Khyber Pakhtun Khwa Pakistan

Urdu

پختون ملت پارٹی کا قیام

(I) نام

سیاسی جماعت کے نام پشتون ملت پارٹی ہے.

(II) کے مقاصد

پارٹی کے مقاصد ہیں:

(1) پاکستان ایک اسلامی جمہوری ریاست کے لوگوں کی جس میں تمام شہریوں، قطع نظر جنس، ذات، نسل یا مذہب کی امن، ہم آہنگی اور خوشی میں رہ سکتے ہیں کے بنیادی حقوق کی پاسدار ہے بنانے کے لئے؛

(2) فروغ دینے اور سوچ اور اظہار رائے کی آزادی کی حفاظت کے؛

(3)، وضع کرنے کے مرتب اور عوامی زندگی سے تمام قسم کی کرپشن اور ظلم کا خاتمہ اور احتساب کے مستقل ادارے قائم کرنے کے طور پر نظام اور پالیسیوں کو نافذ

(4) رواداری کو فروغ دینے اور ملک بھر میں تعصبات کی ہر قسم کو ختم کرنے کے لئے چاہے، صوبائی نسلی، مذہبی، فرقہ وارانہ، لسانی یا قبائلی اور سب کے لئے اتحاد، باہمی احترام، بھائی چارہ اور خوشحالی کی روح پیدا؛

(5) گورننس کی ایک متحرک ذمہ دار اور جمہوری طور پر وکندریقرت فارم کے ساتھ حکومت کی مقبول نوآبادیاتی نظام کی جگہ لے کرنے کے لئے؛

(6) فروغ دینے اور صوبائی خود مختاری کو نافذ کرنے کے لئے؛

(7) منتقل اور منصوبہ بندی اور پاکستان کے تمام علاقوں کی ترقی میں کمیونٹی کی شرکت یقینی بنانے کے لئے ان کو آئینی تحفظ فراہم کر کے بلدیاتی لئے ریاستی طاقت کا وکندریقرن کرنے کے لئے؛

(8) مساوات، اتحاد، شہریوں میں یکجہتی اور بھائی چارے کے فروغ اور پاکستان میں ایک پشتون تشخص کے لئے کوشش کرنے کے لئے؛

(9) بند کرنا اور دلچسپی کے تنازعہ پر پابندی کے قانون نافذ طرف اتھارٹی کے غلط استعمال کے ذریعے سیاست دانوں اور سرکاری حکام کی طرف سے ذاتی افزودگی روکنے کے لئے؛

(10) قومی زندگی سے اقربا پروری اور پکشپات ختم کرنے اور میرٹ زندگی کے تمام پہلوؤں میں ایک لازمی کسوٹی بنانے کے لئے؛

(11) عدلیہ کی آزادی کو یقینی بنانے کے لئے اور ایک موثر قبول، قابل اعتماد اور مؤثر عدالتی نظام کے ذریعے انصاف کا ایک سستا اور فوری نظام فراہم کرنے کے لئے؛

(12) VIP کلچر، مال و دولت اور اختیار کے تکبر ڈسپلے، حقوق اور انصاف، جبر اور کے ظلم کے نظام کے دوہری معیار کو ختم کرنے کے لئے نیچے دلت ریاست کارکنوں کی طرف سے؛

(13) غیر قانونی دولت، جاگیردارانہ جبر اور سیاست اور انتخابات میں انتظامی مداخلت کی لعنت کو ختم کرنے کے لئے؛

(14) اسمگلروں، منشیات فروشوں، qabza، مافیا اور سماج دشمن عناصر باہر گھاس؛

(16) جاگیرداری ختم کرنے اور زمین کی اصلاحات اور اتنی بے زمین کسانوں کے درمیان تقسیم کرنے کے لئے حاصل کی ریاستی زمین کو لاگو کرنے کے لئے؛

(17) زمین دور کا ایک منصفانہ اور مساوی نظام کو متعارف کرانے اور کسان اور آمدنی انتظامیہ اور جاگیردارانہ استحصال کی زیادتیوں سے کرشک کی حفاظت کرنے کے لئے؛

(18) اس سے زیادہ زرعی پیداوار اور فارم کے کارکنوں اور کرایہ داروں کے حقوق کے تحفظ کو یقینی بنانے کیلئے زرعی اصلاحات متعارف کرانے کے لئے؛

(19) سمیت آمدنی زراعت کے تمام ذرائع زکوة دینے کے لئے اور ایک صنعت کے طور پر علاج، تمام سرکاری اور عوامی واجبات کی ادائیگی کو یقینی بنانے اور ملک بھر میں بڑے پیمانے پر مالی چوری کا خاتمہ؛

(20) تعلیم میں یکساں مواقع فراہم کرتے ہیں اور 100٪ خواندگی کے حصول کے لئے؛ اور اعلی تعلیم، تحقیق، ترقی اور تکنیکی تعلیم پر مبنی ایک معلوماتی معیشت کو فروغ دینے کے لئے مزید؛

(21)، معیاری تعلیم کا ایک ایسا نظام متعارف کرانے معاشرے کے تمام طبقات کے لئے وردی بنیادی نصاب کی ترقی اور elitism کے حوصلہ شکنی کرنے کے لئے؛

(22) پاکستان کے تمام شہریوں کے لئے صحت کی دیکھ بھال کی سہولیات تک رسائی کو یقینی بنانے؛

(23) پاکستان بھر میں سب کے لئے اقتصادی سرگرمیوں اور خوشحالی کی طرف تیزی لائی سماجی اور طبعی بنیادی ڈھانچہ اور اس کی حمایت کی سہولیات میں اہم اصلاحات متعارف کرانے کی طرف ایک مسلسل اقتصادی ترقی کے حصول کے لئے کوشش کرنے کے لئے؛

(24) افراط زر کی شرح پر مشتمل ہے اور زندگی کی ضروریات کی قیمتوں کو مستحکم کرنے؛

(25) بڑے پیمانے پر، معاشی، صنعتی اور زرعی ترقی اور ترقی کے ذریعے عالمگیر روزگار کے لئے کوشش کرنے کے لئے؛

(26) لیبر کے وقار کو برقرار رکھنے کے لئے، محنت کش طبقات کی سماجی و اقتصادی اور سیاسی آزادی کو فروغ دینے اور صرف تمام کارکنوں، کنٹریکٹ مزدوروں اور کسانوں کے لئے اجرت اور معاوضے کو یقینی بنانے؛

(27) شکایات اور تنخواہ دار ملازمین، پنشن اور ایران کے شہریوں کی طرح مقررہ آمدنی والے طبقوں کے مسائل دور کرنے کے؛

(28) فروغ دینے اور بیرون ملک مقیم پاکستانیوں اور دیگر سرمایہ کاروں،، قواعد و ضوابط کی تہوں کو کاٹنے ایک محفوظ سرمایہ کاری ماحول، اقتصادی پالیسیوں میں شفافیت اور استحکام کی حفاظت کر سرمایہ کاری کو تحفظ فراہم کرنے کے لئے؛

(29) میں اصلاحات لانے اور سیاسی اور مداخلت اور مہارت اور کارکردگی کو فروغ دینے کے خلاف سرکاری ملازمین کو آئینی تحفظ فراہم کر کے ہر سطح پر سول سروسز کی تنظیم نو کرنے کے لئے؛

(30)، کو تسلیم فروغ دینے اور معاشرے کے تمام طبقات، خاص طور پر مشرق اور محنت کش طبقات، شہری اور دیہی، یکساں شہری سے تعلق رکھنے والے خواتین کے حقوق کی حفاظت ہے کہ پالیسیوں کے نفاذ اور قومی اور سیاسی زندگی میں عورتوں کی شرکت کی حوصلہ افزائی کرنے کے لئے؛

(31) تمام فیصلہ سازی کی سطح پر خواتین کی نمائندگی کے لئے فراہم کرنے کے لئے؛

(32) اقلیتوں کے حقوق اور مفادات کی حفاظت اور ان کی خواہشات کا احترام کریں اور تمام سطحوں پر ان کو نمائندگی دینے کے لئے  ان کی اصل آبادی کے مطابق؛. (33) کو متعارف کرانے اور میں مشترکہ انتخابات جاری ہیں اور مرکزی دھارے کی سیاست میں حصہ لینے کے لئے تمام محروم طبقات کی حوصلہ افزائی کرنے کے لئے (34) حکومت کی طرف سے ہیرا پھیری کی حمایت اور پریس کی آزادی پر پابندیاں عائد تمام ظالم قوانین ختم کرنے اور صحافی اور پریس کارکنوں کے حقوق؛ (35) سرکاری گلا اور اجارہ داری سے الیکٹرانک اور پرنٹ میڈیا آزاد کرنے کے لئے؛ (36) عوامی معلومات پر مفت رسائی حاصل کرنے کے شہریوں کا حق کے لئے کوشش کرنے کے لئے؛ (37) پولیس اصلاحات متعارف کرانے متعارف کرانے اور کی ایک غیر رسمی اور موثر نظام کو مضبوط کرنے کے لئے (39)؛ متعارف کرانے اور ایک موثر عدالتی نظام کے ذریعے سستا اور فوری انصاف فراہم کرنے کے لئے وسیع پیمانے پر عدالتی اصلاحات پر عمل درآمد کرنے کے لئے (38)؛ یہ شہریوں کی ضروریات کے لئے ذمہ دار بنانے کے لئے انصاف کی فراہمی؛ (40) نوجوانوں کی شرکت کو یقینی بنانے کے لئے – پاکستان کے مستقبل کے رہنماؤں – قومی دھارے میں؛ (41) نوجوانوں کو تربیت اور تکنیکی تعلیم اور روزگار کے مواقع کے ذریعے اپنی صلاحیتوں کو جدید؛ (42) 18 سال کی ہو جائے کرنے کے ووٹرز کی عمر کے تسلسل کو یقینی بنانے؛ (43) انتخابی عمل میں بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی شرکت یقینی بنانے کے؛ (44 ) ایک یونٹ کے طور پر خاندان کو مضبوط کرنے اور خاندانی اقدار کو فروغ دینا؛ (45)، کے تحفظ کی حفاظت اور پشتونوں کے امیر اور متنوع ثقافتی ورثے کے فروغ کے؛ (46) علاقائی ساتھ تعلقات پر خصوصی زور دینے کے ساتھ قومی مفاد کو فروغ دینے کے ایک آزاد خارجہ پالیسی کا پیچھا کرنا ممالک اور امت مسلمہ؛ (47) قومی سلامتی اور داخلی اور خارجی خطرات کے خلاف دفاع کو مضبوط کرنے؛ (48) جموں و کشمیر ریاست کے لوگوں کے لئے خود ارادیت کے حق کے لئے کوشش کرنے کے لئے؛ (49) بین الاقوامی کوششوں کی حمایت عالمی برادری کی فلاح و بہبود اور وقار کے لئے اور ایک منصفانہ اسلامی اقتصادی نظام قائم؛ (50) نافذ کرنے کے لئے پاکستان اسلامی قوانین جہاں رواداری، سماجی انصاف اور حقیقی جمہوریت کے اصولوں کی مشق کر رہے ہیں کی طرف سے ہدایت ایک اسلامی جمہوری ریاست ہے (51) کے لئے. اس کے بنیادی اسباب سے خطاب کے ذریعے دہشت گردی کی تمام شکلوں کے خاتمے کو یقینی بنانے؛ (52) انتخابی نظام میں متناسب نمائندگی کا تصور اپنانے کے لئے؛ (53) صوبہ خیبر پختونخوا کے مرکزی دھارے میں لانے کیلئے فاٹا اور نوآبادیاتی قوانین کی تمام باقیات کو ختم اور ضوابط؛ اور (54) ماحولیاتی وسائل کی حفاظت اور اس طرح کے ماحولیاتی تبدیلی ابھرتے ہوئے خطرات کا سامنا ہے جبکہ ملک میں صاف ہوا، صاف پانی اور پائیدار ترقی کو یقینی بنانے کیلئے. آئین کے (III) پشتون ملت پارٹی کے MembershipThe رکنیت پاکستان کے تمام پشتون اور مذہب سے قطع نظر، ذات، نسل، جنس اور رہائش گاہ کی عمر کم از کم 18 سال کے ہیں اور مکمل طور پر جو کی جگہ کا پشتون نسل کے لوگوں کے لئے کھلا ہو جائے گا سبسکرائب کرنے اور پارٹی کے مقاصد. رکنیت کی فیس شاید مشروع. الیکشن کی طرف سے وضاحت کے طور پر (1) A ‘بنیادی تنظیم’ ایک رہائشی بلاک پر مشتمل ہو سکتا: رکنیت فارم پر دستخط کرنے والوں میں کسی بھی دوسری سیاسی جماعت کی رکنیت چھوڑ دیا ہے تصور کیا جائے گا (IV) OrganizationsPashtun ملت پارٹی مندرجہ ذیل تنظیمیں حاصل ہوگا. پاکستان کے کمیشن. (2) A ‘یونین کونسل کی تنظیم قانون کے تحت تعین ایک یونین councilas کے علاقہ پر مشتمل ہوں گے. (3) A’ تحصیل / تعلقہ / ٹاؤن کی تنظیم ‘ایک میں ایک تحصیل / تعلقہ / ٹاؤن پر مشتمل ہوں گے ضلع یا صوبائی حکومت کی طرف سے مطلع طور پر ایک شہر. (4) ایک ضلع کی تنظیم قانون کے تحت ایک ضلع پر مشتمل ہوں گے. (5) A ‘Provincal تنظیم’ ہر صوبے کے لیے تشکیل دی جائے گی. (6) ایک ایسی تنظیم ہو گی وفاقی دارالحکومت علاقہ کے لئے تشکیل دی. (7) کسی تنظیم وفاق کے زیر انتظام قبائلی علاقوں کے لئے قائم کیا جائے گا. (8) ایک تنظیم گلگت بلتستان کے لئے قائم کیا جائے گا. (9) ایک تنظیم آزاد جموں و کشمیر (10) ایک کے لئے قائم کیا جائے گا تنظیم بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کے لئے قائم کیا جائے گا. (11) ایک قومی تنظیم ملک مقیم Pakistanis.V سمیت پورے ملک کے لئے قائم کیا جائے گا) کے عہدیداران اور تنظیموں کے اراکین (1) ہر بنیادی تنظیم Jarga طور پر مندرجہ ذیل عہدیداران پر مشتمل ہوں گے ممبران: (i) کے چیف (Mashar) (دوم) ڈپٹی چیف (III) کے جنرل سکریٹری (و) جوائنٹ سکریٹری (وی) خزانہ (VI) سیکرٹری یوتھ (VII) مہم Secretary.The عہدیداران کے ارکان کی طرف سے منتخب کیا جائے گا . بنیادی تنظیم (2) ہر UC تنظیم اپنی رائے دہندگان کی تشکیل اور مندرجہ ذیل عہدیداران کا انتخاب کریں گے جس سے اس علاقے کے اندر اندر تمام بنیادی تنظیموں کی Jarga اراکین کے عہدیداران پر مشتمل ہوں گے: (i) کے چیف (Mashar) (دوم) ڈپٹی چیف ( III) کے جنرل سکریٹری (و) جوائنٹ سکریٹری (وی) خزانہ (VI) سیکرٹری یوتھ. (ز) مہم Secretary.A ورکنگ کمیٹی جس UC میں موجود بنیادی تنظیموں کے سربراہوں پر مشتمل ہوں گے تشکیل دی جائے گی. اس کے علاوہ، چیف بشرطیکہ اقلیتوں سے ایک سمیت ورکنگ کمیٹی کے 5 افراد مقرر کرے گا، جو کہ ایک یونین کونسل کے اندر اندر بنیادی تنظیموں کی غیر موجودگی میں، یونین کونسل کی تنظیم سے Shal کے عہدیداران L کہ یونین کونسل کے اندر PMP کے ووٹر ارکان کی طرف سے منتخب کیا جائے. (3) ایک تحصیل / تعلقہ / ٹاؤن تنظیم اس علاقے کے اندر اندر تمام یونین کونسل تنظیموں کی Jarga اراکین کے عہدیداران پر مشتمل ہوتے ہیں اس ووٹر کی تشکیل کرے گا اور برگزیدہ کرے گا جس گی مندرجہ ذیل (میں) چیف (Mashar) (دوم) ڈپٹی چیف (III) کے جنرل سکریٹری (و) جوائنٹ سکریٹری (وی) خزانہ (VI) سیکرٹری یوتھ. (ز) مہم سیکرٹری. این عہدیداران کے علاوہ، تحصیل / تعلقہ / ٹاؤن کے اندر UC تنظیموں کے سربراہوں کے ایک ورکنگ کمیٹی ہو گی. مزید برآں، چیف سے ایک سمیت مجلس عاملہ کے لیے 10 اراکین کو نامزد کریں گے minoritiesDistrict تنظیمیں (Zely Jarga) ہر ضلع جو اس ضلع کے اندر اندر تمام تحصیل / تعلقہ / ٹاؤن تنظیمیں کے عہدیداران کی طرف سے منتخب کیا جائے گا کے لئے ایک ضلع کی تنظیم ہوگی جس Jarga ممبران کے طور پر ڈسٹرکٹ آرگنائزیشن کی مندرجہ ذیل عہدیداران کا انتخاب کرے گی. (i) کے چیف (Mashar) (دوم) ڈپٹی چیف (III) کے جنرل سکریٹری (و) جوائنٹ سکریٹری (وی) خزانہ (VI) سیکرٹری یوتھ. (ز) مہم Secretary.Provincial تنظیمیں (Sobayee Jarga) پاکستان کے ہر صوبے میں صوبائی تنظیم جس میں صوبائی کونسل (Sobayee Jarga) پر مشتمل ہوں گے .ایک صوبائی کونسل مندرجہ ذیل پر مشتمل ہوں گے نہ ہو گی: (الف) تحصیل / تعلقہ کے چیفس صوبے کے اندر / قصبہ تنظیموں؛ (ب) چیفس، ڈپٹی چیفس اور تمام ضلع تنظیموں کی GS؛ کے ارکان میں سے (د) ٹیکنوکریٹس اور پیشہ ور افراد؛ (ج) صوبائی اسمبلی کے ارکان جنہوں نے پارٹی کے ارکان ہیں پدین ارکان کے shallbe صوبے میں پارٹی کے صوبائی چیفس کی مشاورت سے چیف ایگزیکٹو کی طرف سے نامزد کیا جائے گا. صوبائی کونسل (Jarga) زمرے سے تعلق رکھنے والے (ا)، (ب) اور (ج) کے اوپر مندرجہ ذیل دفتر bearersi کا انتخاب کریں گے) کے سربراہ (Mashar) (دوم) ڈپٹی چیف (III) کے جنرل سکریٹری (و) جوائنٹ سیکرٹری کے ارکان ( وی) خزانہ (VI) سیکرٹری یوتھ. (ز) یہ ایک کمیٹی اور ذیلی کمیٹی مہم Secretary.In علاوہ بھی کونسل (Jarga) قومی تنظیموں (Qomi Jarga) کی طرف سے ضروری ہو تو تشکیل دی چاہئے سمیت پورے ملک کے لیے قومی تنظیموں ہوگی بیرون ملک مقیم پاکستانیوں پشتونوں جس میں نیشنل کونسل (Qomi Jarga) اور سینٹرل کمیٹی شامل کرے گا. نیشنل کونسل شامل کرے گا: (ا) صوبائی تنظیمیں (ب) تمام ضلع تنظیمیں (ج) خواتین، نوجوانوں، طلباء، مزدور، کسان، اقلیتوں، وکلاء اور بیرون ملک سے اراکین، ہوگی کے چیفس کے عہدیداران تنظیموں، ان کے متعلقہ تنظیموں کی طرف سے نامزد کیا جائے گا جو. (د) ٹیکنوکریٹس اور پیشہ ور افراد کے ملک میں چیف ایگزیکٹو (ا) کلاس سے تعلق رکھنے والے ارکان کی کل تعداد کا ایک چوتھائی سے زیادہ نہیں ہوگی جو (B کی طرف سے نامزد کیا جائے گا ) مندرجہ بالا. قومی کونسل (Qomi Jarga) اقسام (الف) سے تعلق رکھنے والے، اور (ب) کا انتخاب کرے گا مندرجہ ذیل عہدیداران کے ارکان: (i) کے چیف ایگزیکٹو (II) کے سربراہ (III) ڈپٹی چیف (چہارم) کے سیکرٹری جنرل (وی) اضافی سیکرٹری جنرل (و) ڈپٹی سیکرٹری جنرل نے چار، (ز) ہر صوبے چار مشترکہ سیکرٹریز، ہر صوبے (ح) سیکرٹری خزانہ سے ایک کی طرف سے ایک. (ط) سیکرٹری اطلاعات. (X) سیکرٹری قانونی امور (XI) سیکرٹری عوامی فلاح و بہبود ( XII) سیکرٹری تعلیم (XIII) سیکرٹری صحت (XIV) کے سیکرٹری ثقافت (XV) سیکرٹری مذہبی امور (XVI) سیکرٹری پبلسٹی (XVII) سکریٹری اقلیتی (XVIII) سیکرٹری لیبر فورس. (XIX) سیکرٹری سوشل میڈیا (XX) سیکرٹری خارجہ امور ( XXI) سیکرٹری دفاع امور (XXII) سیکرٹری انٹرنل سیکورٹی (XXIII) سیکرٹری سیاسی تربیت (XXIV) سیکرٹری پالیسی پلاننگ (XXV) سیکرٹری انٹرنیشنل Chapters.Provided کو مزید سیکرٹری اطلاعات، سیکرٹری خزانہ، سیکرٹری سوشل میڈیا، سیکرٹری سیاسی تربیت، اور سیکرٹری کہ پالیسی پلاننگ کے چیف ایگزیکٹو کی طرف سے مقرر اور نیشنل کونسل (Qomi Jarga) کی طرف سے اس بات کی تصدیق کی جائے گی. بھی ادارے ہوں گے. اسلام آباد، گلگت بلتستان، آزاد جموں و کشمیر، وفاق کے زیر انتظام عدم اعتماد (میں) قومی اور صوبائی کونسلوں کے عہدیداروں کے قبائلی Area.VI) ووٹ عدم اعتماد کا ووٹ کے ذریعے ختم کیا جا سکتا . (II) عدم اعتماد کا ووٹ قومی کونسل کے تمام اراکین کی تعداد دو تہائی سے بھی کم نہیں کر چیف ایگزیکٹو کے خلاف منظور کیا جا سکتا ہے. عدم اعتماد کا ووٹ کی اکثریت سے قومی کونسل کے کل اراکین کی اکثریت سے دوسرے عہدیداروں کے خلاف منظور کیا جا سکتا ہے. (ج) عدم اعتماد کا ووٹ ایک صوبائی تنظیم کے کسی بھی عہدیدار کے خلاف منظور کیا جا سکتا صوبائی کونسل کے کل اراکین. بشرطیکہ عدم اعتماد کا ووٹ ہے جب تک کہ میں فکر مند بردار دفتر طرح ایک ووٹ سے پہلے کم از کم دو ہفتوں کا نوٹس دے دیا گیا ہے پر ووٹ دیا نہ جائے گا. مزید کہا کہ فراہم کی قومی و صوبائی تنظیموں کے تمام ارکان، کیس نامزد والوں سمیت، ہو سکتا ہے کہ، شرکت اور عدم اعتماد کا ووٹ میں ان کے ووٹ ورزش کرنے کا حق حاصل ہوگا. مزید کہا کہ فراہم کی  جیسا بھی معاملہ ہو عدم اعتماد کا ووٹ کونسل کے اراکین کی تعداد سے بھی کم ایک پانچویں کی طرف منتقل کر دیا گیا نہیں کیا جا سکتا. مزید کہا کہ عدم اعتماد کا ووٹ عہدیدار کے خلاف ناکام ہو جاتا ہے، عدم اعتماد کا ووٹ لئے کوئی تازہ تحریک نے کم از کم چھ ماہ کی مدت کے لئے ان کے خلاف منتقل کر دیا جا سکتا ہے، بشرطیکہ. (VII) Organizations1 کا فنکشن. پرائمری، یونین کونسل، تحصیل / تعلقہ / ٹاؤن تنظیمیں پرائمری، یونین کونسل، تحصیل / تعلقہ / ٹاؤن تنظیمیں کے فرائض ہوں گے: (i) کے پارٹی میں شامل ہونے کا لوگوں کو حوصلہ افزائی کرنے کے لئے؛ (دوم)، فروغ دینے بازی اور لاگو کرنے کے پارٹی اپنے اپنے علاقوں کے اندر اندر لوگوں programmesamong؛ (iii) میں رکنیت کو فروغ دینے اور یونین کونسل کی سطح پر رکنیت کے رجسٹر برقرار رکھنے اور ضلع کی تنظیم کے طور پر ساتھ ساتھ سیکرٹری جنرل کے دفتر کو معلومات منتقل کرنے کے لئے؛ (د) کے لئے کام کرنا سماجی ترقی اور اپنے اپنے علاقوں کی ترقی؛ (وی) قومی اور صوبائی سطحوں اصل مسائل کے لئے ذمہ دار ہیں جس میں پارٹی پالیسیوں کی تشکیل کی سہولت کے لئے اپنے اپنے علاقوں میں مسائل کے بارے میں معلومات کے ساتھ صوبائی اور قومی تنظیموں کو کھانا کھلانا اور لوگوں کے اصل مسائل؛. (و) کام اور سیلاب، مہاماریوں، زلزلے اور دیگر قومی آفت کی طرح اپنے اپنے علاقوں duringemergencies میں متاثرین کی مدد کے لیے (VII) تعلیم، صحت کی بنیادی سہولیات، عمارت سمیت علاقوں میں عوام کی سطح پر کام کرنے کے لئے اور بنیادی ڈھانچے کی بحالی اور وہ شہری سہولیات اور صفائی کی ہستی کے آسمان میں لوگوں کو تعلیم؛ (VIII)، اپنے اپنے علاقوں میں بدعنوانی، استحصال، نا انصافی، مقامی حکام کی زیادتیوں، آلودگی اور دیگر مسائل کی نشاندہی قصورواروں کے خلاف رائے عامہ کو متحرک کرنے اور (ط) promotingharmony اور سماجی انصاف کے لئے مقامی سطح پر مصالحت کی لاشیں قائم کرنے کے لئے؛؛ ان کے خاتمے کے لیے ایک اخلاقی اور قانونی جدوجہد (X) thisConstitution میں دوسری جگہوں پر وضاحت کر رہے ہیں کہ دیگر تمام افعال انجام دینے کے؛ اور (XI) میں time.2 فوقتا مرکزی / صوبائی ایگزیکٹو کمیٹی کی طرف سے مقرر کی پالیسیوں کے عمل میں کسی بھی دوسرے اعمال یا کاموں کے لئے حاصل. ڈسٹرکٹ تنظیمیں ڈسٹرکٹ تنظیمیں کے فرائض ہوں گے: (i) کے نگرانی اور پرائمری، یونین کونسل اور تحصیل / تعلقہ / ٹاؤن تنظیمیں ساتھ سمنوی کرنے کے لئے؛ (دوم) ان کے متعلقہ علاقوں کے اندر اندر بنیادی اور یونین کونسل تنظیمیں سے متعلق تمام تنازعات کو حل کرنے کے ؛ (iii) میں قطع علاقوں کے اندر پارٹی کے مقاصد بازی کرنے کے لئے؛ (د) ان respectiveareas بھر علاقائی دفاتر قائم کرنے اور علاقائی اور صوبائی اداروں کو اطلاع دینے کیلئے؛ (V) پرائمری، یونین کونسل اور تحصیل / تعلقہ کے ساتھ بات چیت کرنے کے لئے / ایک طرف ٹاؤن تنظیموں اور دیگر پر علاقائی اور صوبائی تنظیمیں؛ (VI) میں کم از کم ایک بار تین ماہ میں پورا کرنے؛ (VII) لاشوں کا قیام اور نا انصافیوں اور زیادتیوں پرائمری، یونین کونسل کی طرف سے شناخت کے فقر کا مداوا کے لئے حمایت کو قرضے دینے کے لئے اور تحصیل / تعلقہ / ٹاؤن تنظیمیں ان علاقوں کے اندر اندر؛ (VIII) اس آئین میں دوسری جگہوں پر وضاحت کر رہے ہیں کہ دیگر تمام افعال انجام دینے کے؛ اور (IX) کے طور پر time.3 فوقتا مرکزی / صوبائی کمیٹیوں کی طرف سے مقرر کی پالیسیوں کے عمل میں کسی بھی دوسرے اعمال یا کاموں کے لئے حاصل. صوبائی تنظیمیں صوبائی کونسل (Jarga) صوبے میں پارٹی کی تنظیم کے کام کے لئے ذمہ دار ہو گی. تمام معاملات اغراض و مقاصد اور ادارے کی کارکردگی tothe متعلق وقت وقت پر پیدا ہونے والے کے بارے میں غور کرنے کے لئے اور مناسب فیصلے کرنے (میں): صوبائی کونسل مندرجہ ذیل افعال انجام دینے کے لئے ایک سال میں کم از کم ایک بار اس چیفس کی صوابدید پر ملیں گے اس کے دائرہ اختیار کے اندر اندر ان معاملات میں، براہ راست (III) کو کنٹرول کرنے، اور اس کے دائرہ اختیار کے اندر نچلی تنظیموں کی تمام سرگرمیوں کو کنٹرول؛ (دوم) نیشنل کونسل (لویہ Jarga) اور مرکزی کمیٹی کے فیصلوں پر عمل درآمد کے لئے تمام ضروری اقدامات کرنے کی ؛ (د) بجٹ کی منظوری اور پریکشکوں کی تقرری کے لئے؛ اور (وی) عہدیدار یوگل اے موت، مستقل اسامرتی، ہٹانے یا استعفی کی اسامی کی موجودگی کی صورت میں، صوبائی کونسل طرح کے ایک عہدیدار کے دفتر کے باقی مدت کے لئے انتخاب کرتے ہیں گے. بشرطیکہ صوبائی کونسل کے کل اراکین کا پانچواں حصہ اس طرح کی درخواست کی وصولی پر کونسل کے ایک اجلاس درخواست اور، ہو سکتا ہے کہ، صدر چودہ دنوں کے اندر کونسل کا اجلاس بلانے گی. صوبائی کونسل کے کورم کونسل کے تمام اراکین کی تعداد ایک چوتھائی ہو گا. تاہم، ایک ملتوی اجلاس کا کورم کل اراکین کا پانچواں حصہ ہوں گے. مزید کہا کہ چیئرمین صوبائی کونسل اور صدر کے ایک اجلاس کو کال کرنے کی طرح direction.4 کی وصولی کے چودہ دن کے اندر اندر اس طرح کے ایک اجلاس بلائیں گے صدر براہ راست کر سکتے کہ فراہم کی. قومی کونسل (Qomi Jarga) قومی کونسل (Qomi Jarga) جس وقت سے وقت پارٹی کی پیش رفت کا جائزہ لیں گے پارٹی کی سپریم جسم ہو، اور اس کے لئے کرے گا  mulate پروگراموں اور ضروریات اور وقت کے مطالبات کے مناسب پالیسیوں. قومی کونسل (Qomi Jarga) ایک کیلنڈر سال میں ایک مرتبہ چیف ایگزیکٹو کی صوابدید پر ملیں گے. اس کے افعال ہوں گے: (i) کے theaims، مقاصد اور ادارے کی کارکردگی سے متعلق اور مناسب فیصلے لینے کو وقت وقت پر پیدا ہونے والے تمام معاملات پر غور کرنے کے لئے؛ (دوم) مئی جیسے فرائض کی انجام دہی کے لئے ماہر کمیٹیوں کی سرگرمیوں کی نگرانی کرنے (III) کے سالانہ بجٹ منظور کرنے کیلئے اور پریکشکوں کی تقرری کا؛ (د) کے اجلاس کے مقصد کے لئے، کورم سے ایک پر مشتمل ہوں گے جیسے اقتصادی امور، بین الاقوامی امور، زراعت، تعلیم، لیبر، صحت اور دوسروں کو ان کے سپرد کیا جائے کونسل کے کل اراکین -fourthof. تاہم، ایک ملتوی اجلاس کا کورم کل اراکین کا پانچواں حصہ ہوگا؛ (V) کی وجہ todeath، مستقل اسامرتی، ہٹانے یا استعفی علمبردار ایک دفتر کی جگہ خالی کی موجودگی کی صورت میں، قومی کونسل کے لئے ایسے عہدیدار کا انتخاب کریں گے دفتر کے باقی اصطلاح بشرطیکہ قومی کونسل کے تمام اراکین کی تعداد ایک پانچویں کونسل کے ایک اجلاس درخواست اور، ہو سکتا ہے کہ اس طرح کی درخواست کی رسید پر، چیئرمین تیس days.5 اندر کونسل کا اجلاس بلانے گی. کمیٹیاں قومی اور صوبائی سطح پر ایگزیکٹو کمیٹی ہوگی. (A) ایک صوبائی کمیٹی صوبائی کمیٹی کا فنکشن کسی بھی وقت ان کی صوابدید پر چیف کی طرف سے طلب کیا جا سکتا ہے. تاہم، زیادہ نہیں ساٹھ دن سے کمیٹی کے مسلسل دو اجلاسوں کے درمیان گزر جائیں گے. کمیٹی کے فرائض حسب ذیل ہوں گے:؛ (دوم) صوبے میں پارٹی کی اتھارٹی کے طور پر کام کرنے کے لئے؛ (i) کے صوبائی کونسل کے روز مرہ کے افعال سے باہر لے جانے کے لئے (III) تمام ضروری اقدامات کرنے کی صوبائی کونسل کے فیصلوں پر اثر دینے کے لئے؛ (د) براہ راست کنٹرول، اور اس کے دائرہ اختیار کے اندر نچلی تنظیموں کی تمام سرگرمیوں کو کنٹرول کرنے کے لئے؛ (وی) اٹھائے جانے والے تمام اعمال میں اس کی رپورٹ رکھنے کے لیے احکامات منظور اور سرگرمیوں صوبائی پہلے کیا کونسل کی منظوری کے لئے اپنے سالانہ اجلاس میں (صوبائی Jarga)؛ (VI) کے چیف ایگزیکٹو، مرکزی کمیٹی یا قومی کونسل (لویہ Jarga) کی ہدایت کے لئے لے؛ اور (VII) ان کے لئے مقرر خاص روزگار باہر لے جانے کے لئے ذیلی کمیٹیاں بنانے کی. (B) سینٹرل کمیٹی میں سینٹرل کمیٹی کا فنکشن کسی بھی وقت ان کی صوابدید پر چیف ایگزیکٹو کی طرف سے طلب کیا جا سکتا ہے. قومی کونسل کے روز مرہ کے افعال کو لے کر میں چیف ایگزیکٹو کی مدد کرنے کے لئے (میں) (: تاہم، ساٹھ دن سے زیادہ نہیں سینٹرل کمیٹی کے مسلسل دو اجلاسوں مرکزی کمیٹی کے فرائض پھٹ رہیگا درمیان گزر جائیں گے Qomi Jarga)؛ (دوم) پارٹی پالیسی لیٹ کرنے اور قومی سطح پر پارٹی کی رہنمائی؛ (iii) میں قومی سطح پر پارٹی کی اتھارٹی کے طور پر کام کرنے کے لئے؛ (د) پر اثر دینے کے لئے تمام ضروری اقدامات کرنے کی قومی کونسل کے فیصلوں؛ (وی)، کنٹرول کرنے کے لئے براہ راست اور صوبائی کمیٹیوں کی تمام سرگرمیوں کو کنٹرول؛ (VI)، براہ راست کنٹرول کرنے کے لئے اور ریگولیٹ تنظیموں کی تمام سرگرمیوں وفاقی دارالحکومت علاقہ کے لئے، وفاق کے زیر انتظام قبائلی علاقہ جات، گلگت اور Balistan اور سمندر پار پاکستانیوں؛ (VII) معاملے میں سینٹرل ایگزیکٹو کمیٹی صوبائی ایگزیکٹو کمیٹی مقاصد اور پارٹی کے مقاصد کو لے کر نہیں ہے کہ، یہ، صوبائی ایگزیکٹو کمیٹی معطل کر سکتے ہیں اور لینے کے لئے صوبائی کونسل سمن رائے ہے اس سلسلے میں مناسب کارروائی. مطلب وقت میں، سینٹرل ایگزیکٹو کمیٹی صوبائی ExecutiveCommittee کے فرائض خود کے پاس فرض کر سکتے ہیں؛ اور (VIII) اٹھائے جانے والے تمام اعمال میں اس کی رپورٹ رکھنے کے لیے احکامات منظور اور سرگرمیوں اپنے سالانہ اجلاس میں قومی کونسل (Qomi Jarga) سے پہلے کیا منظوری کے لیے. بشرطیکہ کہ چیف ایگزیکٹو ایک خفیہ بیلٹ کے ذریعے سی سی کی طرف سے منظوری دے دی جائے کرنے کے لئے ایک کور کمیٹی تشکیل دینے CC سے باہر کے ارکان کو نامزد کر سکتا ہے. GS اور صوبائی چیفس کور کمیٹی کا پدین رکن ہوں گے. اس کمیٹی کی مدت میں تمام سطحوں پر دو سال کی تمام تنظیموں کے دفتر کی مدت سے زیادہ نہیں ہوگی. (VlII) دفتر کی مدت چار سال ہو گی. تمام اداروں کے انتخابات کے عمل کو ایک سو بیس دن کی مدت کے ختم ہونے سے پہلے شروع کیا جائے گا اور تیس دن کی مدت کے ختم ہونے سے پہلے یہ نتیجہ اخذ کیا جائے گا. صوبائی ساتھ چیئرمین، مرکزی کمیٹی سے مشاورت کے بعد، کسی خاص تنظیم کے دفتر کی مدت ہنگامی صورت حال میں ایک مدت تین سال سے زیادہ نہ کر توسیع کر سکتے ہیں فراہم کی ہے کہ. (IX) کے امیدواروں کے انتخاب کے چیف ایگزیکٹو، مشاورت میں چیفس، ہر صوبے جس قومی اور صوبائی اسمبلیوں کے لئے پارٹی امیدواروں کی سفارش کرے گی کے لئے ایک صوبائی پارلیمانی بورڈ کرلیں گے. صوبائی پارلیمانی بورڈ علاقائی پارلیمانی بورڈز سے ناموں موصول اور ایک امیدوار اور مرکزی پارلیمانی لئے ایک ڈھکنے امیدوار کی سفارش کرے گی  بورڈ کے چیف ایگزیکٹو کی سربراہی میں. صوبائی چیفس، ڈسٹرکٹ چیفس کے ساتھ مشاورت میں، ہر ضلع کی جس صوبے میں قومی اور صوبائی اسمبلیوں کے لئے پارٹی امیدواروں کی سفارش کرے گی کے لئے ایک پارلیمانی بورڈ کرلیں گے. ڈسٹرکٹ پارلیمانی بورڈ صوبائی بورڈ کو ہر حلقہ انتخاب میں پارٹی امیدوار کے طور پر انتخاب کے لئے کم از کم تین افراد کی سفارش کرے گی. تمام پارلیمانی بورڈز کی مرکزی کمیٹی کی طرف سے منظور کیا جائے گا. بشرطیکہ کہ پارلیمانی بورڈ کا تعلق امیدواروں کے انتخاب کے لئے نیچے رکھی ضلع کی تنظیم کی سفارشات اور معیار اور قابلیت کی وجہ سے غور دے گا. کی مزید بشرطیکہ کہ پارلیمانی بورڈ بورڈ بھر میں لوگوں کی شرکت یقینی بنانے کے لئے مشرق اور محنت کش طبقات سے تعلق رکھنے والے امیدوار کو ترجیح دے گی. تاہم، صرف اس طرح کے افراد کے امیدواروں میں مندرجہ ذیل قابلیت کو پورا کرنے والے کے طور پر نامزدگی کے لئے منتخب کیا جائے گا: ایک) جن کی آمدنی اور مال و دولت کے ذرائع کرپشن کی بنیاد پر نہیں کر رہے ہیں؛ ب) زندوں کی کس کی معیاری آمدنی کے معلوم ذرائع کے مطابق میں ہے؛ ج ) پلاٹ حاصل کرنے والے نہیں اور اثر و رسوخ اور رشوت ستانی کے ذریعے کی اجازت دیتا ہے؛ D) نے اپنے اثر و رسوخ کا استعمال نہیں کیا گیا ہے جس نے قرضوں کی معافی حاصل کرنے کے لئے، ای) جو اخلاقی پستی شامل ایک جرم کا مجرم قرار نہیں دیا گیا ہے؛ F) معلوم نہیں ہے جو کسی بھی تعلق کرنے انڈرورلڈ کے ساتھ وابستگی، یا غیر قانونی اور غیر سماجی activities.g سے amassed مال) کون اس کے اثاثوں اور ان کی فوری طور پر خاندان کے اثاثے ظاہر کرے گا ہے پر جانا جاتا، انکم حاصل کی اور اپنے کاغذات نامزدگی بھرنے سے پہلے ادا ٹیکس؛ andh) جو غیر آئینی کارروائیوں کے لئے براہ راست ذمہ دار نہیں رہا ہے عدلیہ کی آزادی violatingthe. ان تمام قابلیت کے علاوہ میں اور آئین کے تحت پارلیمنٹ اور صوبائی اسمبلیوں کی رکنیت اور پاکستان کے قوانین کے لئے فراہم کی قابلیت کی متبادل میں نہیں ہیں. ایک امیدوار کی اہلیت کے لئے کسی بھی اعتراض کی صورت میں، کیا معاملہ چیف سوائے مقصد کے لئے چیف ایگزیکٹو کی طرف سے مقرر اسکروٹنی کمیٹی کی طرف سے حل کیا جائے گا. (X) عہدیداران (A) تنظیمیں کے عہدیداران کے اختیارات اور افعال، ایگزیکٹو اور سیکرٹری جنرل، چیفس اور صوبوں کے جنرل سیکرٹریز: (ا) چیف متعلقہ تنظیم کی اتھارٹی ہو گی اور دیگر عہدیداران پر انتظامی کنٹرول کا استعمال کریں گے. انہوں نے کہا کہ تنظیم کے اجلاس کی صدارت کریں گے. (ب) ہر تنظیم کے سربراہ کو فوری طور پر ان کے خلاف تادیبی کارروائی زیر التوا ذیل میں معطل کرنے کی طاقت اور تنظیم کے عہدیدار حاصل ہوگا. (ج) ڈپٹی چیف افعال اور ذمہ داریوں تفویض برتنے دیں گے ان کے سرداروں کی طرف سے ان کے پاس. (د) جنرل سیکریٹری یا سیکریٹری ہوں گے، چیف بعد، پارٹی کے تنظیمی کام کے لئے ذمہ دار ہوں. انہوں نے کہا کہ، کے متعلقہ تنظیم اور ورکنگ کمیٹی کے تمام اجلاسوں میں شرکت کے متعلقہ قوانین کے مطابق میں تنظیم اور ورکنگ کمیٹی کی کارروائی کا ریکارڈ رکھ دوں. انہوں نے چیف کی رہنمائی کے تحت اور تنظیم اور ورکنگ کمیٹی اجلاس کے لئے کے نوٹس کے اجراء کے لئے ایجنڈے کی تیاری کے لئے ذمہ دار ہو گی. وہ منظوری کے لئے تنظیم سے پہلے مالی تفصیلات سامنے لائیں گے. (ای) کی ایک مشترکہ کے سیکرٹری ان کے فرائض اور افعال کی کارکردگی میں سیکریٹری کی مدد کرے گا. (ف) کے سیکرٹری اطلاعات کی پالیسی کے مطابق عوام کے andmedia تعلقات کے افعال انجام دیں گے پارٹی. (گ) کے سیکرٹری خزانہ موصول ہونے والی تمام ادائیگیوں کے اکاؤنٹس کو برقرار رکھنے اور تنظیم کے نام میں ایک بینک میں یا محفوظ تحویل میں رکھ دیں گے. انہوں نے کہا کہ اس طرح کی ادائیگیوں تنظیم، اس کی ورکنگ کمیٹی یا اس کے سربراہ کی طرف سے اختیار کے طور پر بنانے اور چیف کی اتھارٹی کے تحت صدر / سیکرٹری کے ساتھ مشترکہ طور اکاؤنٹ چلانے اور چھماہی اکاؤنٹس تیار کرے گا. چیف فنانس سیکرٹری کی عدم موجودگی میں فنانس سیکرٹری کے فرائض انجام دینے کے لئے کسی بھی عہدیدار اجازت دے سکتے ہیں. (H) کے سیکرٹری برائے قانونی امور ان کے متعلقہ سطح پر پارٹی کے قانونی معاملات کی دیکھ بھال کرے گا. انہوں نے یہ بھی سیاسی انتقام یا کسی اور وجہ پارٹی کے کام سے پیدا ہونے والے کی وجہ سے پارٹی کے ارکان ہو سکتا ہے کہ کسی بھی شکایات کے علاج حاصل کرنے کے لئے میں پارٹی کے قانونی خلیات کے ساتھ رابطہ برقرار رکھنے کے لئے ذمہ دار ہو گی. سیکرٹری قانونی امور عموما ایک باعمل ایڈووکیٹ ہوں گے. (i) کے سیکرٹری ویلفیئر کسی بھی فلاحی پروگراموں thatthe پارٹی ان کے متعلقہ علاقے / صوبے میں شروع کرنے کا فیصلہ کے بعد نظر آئے گی. (J) سیکرٹری لٹریسی خواندگی پروگرام formass ان کے متعلقہ علاقے میں رہ کر کام کریں گے پارٹی میں مختلف سطحوں پر شروع ہے کہ ہوسکتا ہے. (K) سیکریٹری کلچر عام شہریوں کے درمیان پارٹی کو مقبول کرنے کے لئے ان کے متعلقہ علاقے میں culturalprogrammes انعقاد کے لئے ذمہ دار ہو گی. (ایل) کے سیکرٹری پبلسٹی پبلشنگ اور پارٹی پروموشن میٹر برقرار رکھنے کے لئے ذمہ دار ہو گی  پمفلٹ، ویب پر مبنی مواد، ہاتھ بل اور نیوز لیٹرز سمیت اور ان کے متعلقہ علاقے میں بڑے پیمانے پر پارٹی کارکنوں کے درمیان اسی کی تقسیم اور عوام کے لئے ذمہ دار ہو گی ials. (ایم) کے سیکرٹری لیبر thelabour تنظیموں کے ساتھ رابطے رکھنے کے لئے ذمہ دار ہو گی اور ان کی تنظیم کے علاقے کے اندر اندر ٹریڈ یونینوں. (ن) کے سیکرٹری یوتھ ان کی تنظیم کے علاقے activitieswithin نوجوانوں کی تنظیم کے لئے ذمہ دار ہو گی. (اے) کے سیکرٹری ڈاکٹروں ڈاکٹروں نے ان کی تنظیم کے علاقے کے اندر اندر PMP کے qua کی ارکان کے ساتھ رابطہ برقرار رکھنے ہوں گے. ( P) سیکرٹری انجینئرز انجینئرز ان کی تنظیم کے علاقے کے اندر اندر PMP کے qua کی ارکان کے ساتھ رابطہ برقرار رکھنے ہوں گے. (ق) کے سیکرٹری استاد کو اپنی تنظیم کے علاقے کے اندر اندر اساتذہ contactswith PMP کے qua کی اراکین کو برقرار رکھنے کے لئے ذمہ دار ہو گی اور سمیت تعلیمی پروگراموں کو منظم کریں گے استاد کی تربیت کے ان لوگوں اور ان کی تنظیم کے علاقے کے اندر اندر تعلیمی اداروں کے معیار کو بہتر بنانے (ر) سیکرٹری تاجروں ان کی تنظیم کے علاقے کے اندر اندر تاجروں کے ساتھ رابطہ برقرار رکھنے اور علاقے کے تاجروں کے بہترین مفاد میں سرگرمیوں کو منظم ہو گے ان کی تنظیم. (ے) سیکرٹری انڈسٹری ان کی تنظیم کے علاقے کے اندر اندر صنعتی سرگرمیوں کے ساتھ مستقل رابطہ رکھے گی. (T) کے سیکرٹری طالب علم امور ان کی تنظیم کے علاقے کے اندر اندر پختون ملت سٹوڈنٹس فیڈریشن (PMSF) کی سرگرمیوں کو منظم کریں گے. (یو ) سیکرٹری کسان areaand ان کی تنظیم کے علاقے میں بہتر زرعی پیداوار کے لئے پروگرام کو منظم کریں گے کے کسانوں کے ساتھ رابطہ رکھے گا. (وی) سیکرٹری علماء چیف ایگزیکٹو (ا) چیف کے علماء (B) پاورس کے ساتھ رابطے پر چلوں گا ایگزیکٹو سربراہ اور پارٹی کے مرکزی ترجمان ہوں گے اور ان کے دفتر میں موروثی تمام اختیارات استعمال کریں گے. انہوں نے کہا کہ اس بات کا یقین کرے گا کہ تنظیم کو ہر سطح پر مقاصد اور پارٹی کے مقاصد کے مطابق میں کام کرتا ہے؛ (ب) اس نے theSecretary جنرل یا مرکزی کمیٹی کے کسی بھی رکن کے لئے ان طاقتوں کے نمائندے کرنے کی طاقت ہوگی؛ (ج) وہ ان کے خلاف تادیبی کارروائی زیر التوا قومی اور صوبائی سطح پر کسی بھی عہدیدار معطل کرنے کی طاقت ہوگی؛ (د) عہدیدار کی برطرفی یا معطلی کی صورت میں، وہ کے کسی دوسرے رکن کے لئے طاقت اور اس طرح کے عہدیدار کے فرائض maydelegate پارٹی؛ (ڈ) اس نے جو خاص طور پر تنظیم کی کامیاب کام کاج کے لئے پارٹی آئین کی تشریح کی طاقت سمیت بیان کیا نہیں کیا گیا ہے دیگر تمام اختیارات حاصل کرے گا؛ بشرطیکہ چیف ایگزیکٹو کی تشریح کے خلاف اپیل کی قومی کونسل کے لئے بنایا جا سکتا ہے کہ؛ (F) اس نے theNational یا وہ مطمئن ہے کہ اس طرح ایک ملاقات میں پارٹی کے مفاد میں ضروری ہے کہ اگر منتخب ہوئے ہیں عہدیداران کے علاوہ میں صوبائی سطح پر خصوصی معاونین / کنسلٹنٹس / مشیر مقرر کر سکتے ہو؛ (ز) اس نے خصوصی کمیٹیاں مقرر کر سکتے ہو وقت سے وقت کے سنٹرل کمیٹی کی طرف سے منظوری دے دی کے طور پر؛ (ایچ) بیماری یا چیف ایگزیکٹو کی حراست کی وجہ سے اسامرتی کی صورت میں، چیف پارٹی کے چیف ایگزیکٹو کے طور پر کام کرے گا؛ اور (میں) چیف ایگزیکٹو صوبائی چیف طرف سے منظور آرڈر کے خلاف اپیل اتھارٹی ہوں گے. (C) سینٹر میں پاورس اور مرکز چیف چیف کا فنکشن ایسے اختیارات استعمال اور اس طرح کے افعال کو تفویض کر رہے ہیں کہ کو انجام دیں گے چیف ایگزیکٹو. (D) چیف چیف کے اختیارات اور افعال ایسی قوتوں کا استعمال اور اس طرح کے افعال کے چیف ایگزیکٹو کی طرف سے اس کے لئے مقرر کیا جاتا ہے کہ کو انجام دیں گے کی طرف سے اس. (E) پاورس اور سیکرٹری جنرل (ر) سیکرٹری کے فرائض جنرل گی، چیف ایگزیکٹو کے بعد، پارٹی کے تنظیمی کام کے بعد تلاش کر کے لئے ذمہ دار ہوں، تمام مناسب اقدامات اور کس پارٹی کو فروغ دینے اور اس کے مقاصد اور مقاصد کو لاگو کرنے کے لئے ضروری ہیں اقدامات؛ (ب) وہ چیف ایگزیکٹو مشورہ کر سکتے ہیں کسی بھی قومی یا سیاسی مسئلہ یا پارٹی کی تنظیم سے متعلق معاملات؛ (ج) وہ پارٹی کے مرکزی آفس کے چیف ایگزیکٹو کی منظوری، تنخواہ دار افراد کے ساتھ، شامل کرنے کی طاقت ہوگی اور نگرانی اور ان کی رہنمائی کرے. (د) انہوں نے کہا کہ وقت وقت پر، جاری کرے گا، چیف ایگزیکٹو کی ہدایات اور پالیسیوں اور قومی کونسل اور سنٹرل کمیٹی کی طرف سے بیان کے پروگراموں کے مطابق پارٹی کے ارکان andorganizations کو ہدایات؛ (ای) موت، مستقل اسامرتی یا چیف ایگزیکٹو کے استعفی کی صورت میں، سیکرٹری جنرل نے ایک نئے چیف ایگزیکٹو کے انتخاب کیلئے قومی کونسل کے ایک اجلاس منعقد کرے. (F) انہوں نے کہا کہ نیشنل کونسل اور سینٹرل ایگزیکٹو کمیٹی کے اجلاس کے منٹ کو ریکارڈ کرے. اور (ز) اس نے اس کے خلاف کارروائی کے لئے ایک انضباطی کمیٹی کو پارٹی کے کسی بھی عہدیدار کے معاملے سے رجوع کر سکتے (F) دیگر عہدیداران کے اختیارات اور افعال:. دیگر عہدیداران ایسے اختیارات استعمال اور اس طرح کے افعال تفویض کر رہے ہیں کہ کو انجام دیں گے مرکزی کمیٹی کے ذریعہ ان کو. (G) ایک P کے اختیارات اور افعال rovincial چیفس (ایک) ایک صوبائی چیف سر اور صوبے میں پارٹی کے مرکزی ترجمان ہوں گے اور ان کے دفتر میں موروثی تمام اختیارات استعمال کریں گے. انہوں نے کہا کہ اس بات کا یقین کرے گا کہ تنظیم صوبے کے اندر ہر سطح پر مقاصد اور پارٹی کے مقاصد کے مطابق میں کام کرتا ہے؛ (ب) اس نے theGeneral سیکرٹری یا صوبائی ایگزیکٹو کمیٹی کے کسی بھی رکن کے لیے اپنے اختیارات میں سے کسی کووکیل کرنے کی طاقت ہوگی؛ (ج) اس نے ان کے خلاف تادیبی کارروائی زیر التوا علاقائی تنظیم کی سطح پر اٹھانے والا ایک دفتر کو معطل کرنے کی طاقت ہوگی؛ (د) عہدیدار کی معطلی کی مدت کے دوران، انہوں نے پارٹی کے کسی بھی رکن کو اس کے افعال shalldelegate صوبے کے اندر؛ (ڈ) اس نے وقت وقت پر صوبائی کمیٹی کی طرف سے منظوری دے دی کے طور پر خصوصی کمیٹیاں مقرر کر سکتے ہو؛ (چ) انہوں نے کہا کہ اس بات کا یقین کرے گا چیف ایگزیکٹو اور مرکزی کمیٹی کے تمام ہدایات کو مکمل طور پر کے اندر اندر کے ساتھ عمل کو وقت وقت پر جاری کیا ہے کہ صوبہ؛ اور (گ) کے سربراہ کی اسامرتی کی صورت میں بیماری کی وجہ سے ordetention کرنے، ڈپٹی چیف چیف کے طور پر کام کرے گا. (H) پاورس اور صوبائی جنرل سیکرٹری کے فرائض (ا) جنرل سیکرٹری ہوں گے، صدر کے بعد، ہو ذمہ دار پارٹی کے تنظیمی کام کے بعد تلاش کر کے لئے، تمام مناسب اقدامات اور کس پارٹی کو فروغ دینے اور اس کے مقاصد اور مقاصد کو لاگو کرنے کے لئے ضروری ہیں اقدامات؛ (ب) وہ پارٹی کی تنظیم کے معاملات پر چیف مشورہ کر سکتے ہیں؛ (ج) وہ اندر پارٹی کے ارکان andorganizations کو ہدایات وقت وقت پر سے (د) وہ جاری کرے گا،،؛ پارٹی کے صوبائی دفتر کے لئے چیف کی منظوری، تنخواہ دار افراد کے ساتھ، بھرتی کرنے کی طاقت ہوگی اور نگرانی کریں گے اور ان کی رہنمائی چیف ایگزیکٹو کی ہدایات اور پالیسیوں اور قومی کونسل، مرکزی کمیٹی، صوبائی کونسل، صوبائی چیف اور صوبائی کمیٹی کی طرف سے نیچے قائم پروگراموں کے مطابق صوبہ؛ (ای) موت، مستقل اسامرتی یا چیف کا استعفی کی صورت میں، جنرل سیکرٹری ایک نئے چیف کو منتخب کرنے کے صوبائی کونسل کے ایک اجلاس منعقد کرے. (F) انہوں نے کہا کہ صوبائی کونسل اور صوبائی کمیٹی کے اجلاسوں کے منٹس کو ریکارڈ کرے. اور (ز) اس نے اس کے خلاف کارروائی کے لئے ایک انضباطی کمیٹی کو پارٹی کے کسی بھی عہدیدار کے معاملے سے رجوع کر سکتے (I) پاورس اور دیگر صوبائی عہدیداران کے فرائض:. دیگر صوبائی عہدیداران ایسے اختیارات استعمال اور اس طرح کے افعال انجام دے لیں گے کہ مرکزی کمیٹی نے ان کے لئے مقرر کیا جاتا ہے. (XI) تنظیموں پارٹی کے تمام اداروں کی ذمہ داریاں، ان کے متعلقہ علاقوں کے اندر اندر، مقاصد اور پارٹی. (XII) فنڈز کی رکنیت کی فیس کے مقاصد کی ترقی میں ایکٹ کی طرف سے برقرار رکھا جا ئے گا صوبائی تنظیمیں. مختلف سطحوں پر تمام اداروں گے، تاہم، کے طور پر اور جب اس طرح کی ضرورت اٹھتا ان کے فنڈز کے لئے ان کی آمدنی کا ایک حصہ شراکت کے لئے نچلے تنظیمیں تقاضہ کرنے کا اختیار ہے. پارٹی کی آزادی کو برقرار رکھنے اور اس کے مقاصد، مقاصد اور پروگراموں کے عمل کی مالی اعانت کرنے، مرکزی اور صوبائی کمیٹیاں مالیاتی اہداف کو پورا کرنے کے فنڈ جمع سرگرمیوں کی اجازت دیں گے. فنڈز کو برقرار رکھا جائے گا جس میں مرکزی اور صوبائی کمیٹیوں کی طرف سے مقرر پریکشکوں کی طرف سے آڈٹ کیا جائے گا کے مناسب اکاؤنٹس. (XIII) فنڈ جمع فنڈ جمع مرکز اور صوبوں کے لئے کمیٹیوں کے چیئرمین اور صوبائی صدور کی طرف سے نامزد کیا جائے گا ہو جائے گی بالترتیب. یہ فنڈ جمع کمیٹیوں ہدایات پر سی ای سی اور متعلقہ پیکس کی طرف سے جاری کے مطابق کام کرے گا. فنڈ جمع کمیٹیوں CC یا ششماہی کے متعلقہ پی سی پر رپورٹیں پیش کریں گے. سیکرٹری خزانہ، مرکز اور صوبوں میں، میں فکر مند فنڈ جمع کمیٹیوں. (XIV) آئین میں ترمیم کے آئین میں ایک ترمیم کی قومی کونسل کے سامنے مرکزی کمیٹی کی طرف سے منتقل کیا جا سکتا ہے کے پدین رکن ہوں گے. ایک ترمیم بھی قومی کونسل کے تمام اراکین کی تعداد ایک دسویں کی طرف سے منتقل کیا جا سکتا ہے. قومی کونسل کو فراہم کی طرف سے مجوزہ ترمیم میں کم از کم کے ارکان حال کے دو تہائی کی طرف سے منظور کیا جاتا ہے کہ پارٹی کے آئین میں ترمیم کی جا سکتی ہے. چیف ایگزیکٹو دوبارہ اراکین کو دنیا کی دو تہائی کی طرف سے منظور کیا جا سکتا ہے جس میں ترمیم کے نظر ثانی کے لئے واپس کونسل کو رجوع کر سکتے ہیں. بشرطیکہ مجوزہ ترمیم لیں گے کہ. کم از کم چودہ دن اجلاس سے قبل قومی کونسل کے ارکان کے درمیان تقسیم کیا جائے. (XV) اختلافات اور تنازعات پارٹی کی مختلف تنظیموں کے اجلاسوں میں تمام معاملات، اختلافات اور تنازعات کو ووٹوں کی اکثریت سے فیصلہ کردیا جائے گا. (XVI) پارٹی الیکشن کمیشن اور اس کے Functions1. سینٹرل ایگزیکٹو کمیٹی نے چار سال جو ہوں گے، چیئرمین کی مشاورت سے، مرکزی انتخابی کمیشن کے ارکان کی تقرری کی مدت کے لئے ایک مرکزی ElectionCommissioner مقرر کرے گا؛ 2. مرکزی انتخابی کمیشن کے ذمہ دار ہو گی  مرکزی اور صوبائی تنظیموں کی سطح پر Partyelections انعقاد کے لئے؛ 3. مرکزی انتخابی کمیشن کے صوبائی ElectionCommittees صوبائی تنظیمیں ذیل میں تمام زمروں میں انتخابات کے انعقاد کے لئے ذمہ دار ہو گی جس میں شامل کرے گا؛ 4. مرکزی الیکشن کمیشن جس کی مرکزی کمیٹی کی طرف سے منظوری دے دی جائے گی انتخابات کے انعقاد کے لیے اس کے اپنے قوانین بنانے ہوں گے؛ 5. ہر سطح پر انتخابات کے نتائج کے مرکزی انتخابی کمیشن کو فوری طور پر مطلع کیا جائے گا؛ 6. مرکزی الیکشن کمیشن یا صوبائی الیکشن کمیٹی پریس کے انتخابات کے نتائج کا mayrelease؛ 7. ایک انتخابی کمیٹی کے فیصلے bepermissible گے کے خلاف صرف ایک اپیل. اپیل ایسے کسی بھی فیصلے کے ایک ہفتے کے اندر اندر اعلی فورم سے پہلے جھوٹ کرے. and8. الیکشن کمیشن کے ارکان قومی کونسل سے لی جائے گی. انہوں نے اپنے دور اقتدار کی مدت کے دوران کسی بھی پارٹی انتخابات میں حصہ لینے سے نااہل قرار کھڑے ہوں گے (XVII) پارٹی آفس کو انتخابات کے لئے قابلیت صرف پارٹی کے ایسے اراکین کو پارٹی دفاتر مندرجہ ذیل قابلیت پوری والے انتخابات کیلئے اہل ہوں گے:. (میں) جس کا ذرائع آمدنی اور مال و دولت کی کرپشن کی بنیاد پر نہیں کر رہے ہیں؛ (دوم) زندوں کی کس کی معیاری آمدنی کے معلوم ذرائع کے مطابق میں ہے؛ (iii) میں پلاٹ حاصل کی اور اثر و رسوخ اور رشوت کے ذریعے کی اجازت دیتا ہے نہیں ہے جو؛ (د) استعمال نہیں کیا ہے جس نے ان اثر و رسوخ کے قرضوں کی معافی حاصل کرنے کے لئے؛ (وی) کون اخلاقی پستی کا ایک جرم کا مجرم قرار نہیں دیا گیا ہے؛. (و) انڈرورلڈ کے ساتھ وابستگی ہے پر جانا جاتا نہیں ہے جو، یا غیر قانونی اور غیر سماجی سرگرمیوں سے haveamassed دولت سے جانا جاتا ( VII) ان کے اثاثوں اور ان کی فوری طور پر خاندان کے اثاثے ظاہر کرنے سے لیں گے کہ، آمدنی حاصل کی اور ٹیکس ادا. اور (ح) عدلیہ کی آزادی کی خلاف ورزی کسی بھی غیر آئینی کارروائیوں کے لئے براہ راست ذمہ دار نہیں رہا ہے کون. قابلیت کے حوالے سے چیلنجز کے معاملے میں، پارٹی الیکشن کمیشن کے تنازع کا تعین کریں گے (XVIII) انضباطی مندرجہ ذیل تنظیمیں اکشمتا کے لئے اعمال، تنظیموں کے خلاف آئین کے نظم و ضبط اور خلاف ورزی کی خلاف ورزی کے ذیل میں نامزد کیا لینے کے لئے اختیار کی جائے گی معاملات:. کے تحت تنظیم ڈسپلنری ایکشن مجاز ادارہ اپیلٹ Organization1- پرائمری اور یو سی تنظیمیں ڈسٹرکٹ Organizations2- تحصیل / تعلقہ / ٹاؤن تنظیمیں اور ضلع تنظیمیں صوبائی Organizations3- صوبائی تنظیمیں، سینٹرل Organizations4- صوبائی تنظیمیں، تنظیمیں اسلام آباد، وفاق کے زیر انتظام قبائلی علاقہ جات، گلگت اور بلتستان وسطی یا ایگزیکٹو سمندر پار پاکستانیوں CommitteeProvided کہ: (1) کہاں تادیبی کارروائی کے لئے مجاز ادارہ سینٹرل کمیٹی، تعلق کا جائزہ لینے کا حق حاصل ہوگا ادارہ ہے؛ (2) ڈسٹرکٹ تنظیمیں ایک چیف ایگزیکٹو پر مشتمل ایک یا مزید تادیبی کمیٹیوں اور دو ارکان ہر فارم گی نچلے تنظیموں کی انضباطی معاملات سے نمٹنے کے لئے؛ (3) تادیبی کارروائی اور سماعت اپیلوں کے مقاصد کے لئے، متعلقہ مرکزی اور صوبائی کمیٹی کی وجہ انکوائری یا سماعت کے بعد رپورٹ پیش کریں گے جس میں ان کی جانب سے کام کرنے ذیلی کمیٹیاں تشکیل دیں گے کمیٹی کا تعلق؛ (4) جب تک ithas تفصیل سے اس کے خلاف الزامات پر مشتمل ایک شوکاز نوٹس دیا ہے اور اس طرح کے خلاف الزامات کا قیام حقائق کی تحقیقات سمیت سماعت کی کافی موقع فراہم کرنے کے بعد کی گئی کسی بھی شخص یا تنظیم کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کی جائے گی شخص یا تنظیم؛ (5) یہ رائے کسی بھی طرح آرگنائزیشن آئین کے تحت اس کے افعال کو کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کر رہا ہے یا ایک انداز کے لئے نقصان دہ میں کام کر رہا ہے کی وجہ سے ہے تو اس کی سنٹرل ایگزیکٹو کمیٹی کا اپنا رفتار پر کسی بھی سطح پر کسی بھی تنظیم کے خلاف کارروائی کر سکتے ہیں پارٹی دلچسپی؛ اور (6) ایک اپیل یا ریویو اتھارٹی دو ماہ کے اندر اندر اس کو aperiod سامنے اپیل کا فیصلہ کرے گا. (XIX) مصالحتی کمیٹیاں مصالحتی کمیٹیاں ڈسٹرکٹ، صوبائی اور قومی سطح پر تشکیل دی جائے گی. ڈسٹرکٹ تنظیمیں ضلع کے اندر یونین کونسل یا بنیادی تنظیموں کی ورکنگ سے پیدا ہونے والے تنازعات کو حل کرنے کے لئے ایک یا ایک سے زیادہ مفاہمت کمیٹیاں تشکیل دیں گے. صوبائی کمیٹی صوبے کے اندر علاقائی تنظیموں کے کام کرنے سے پیدا ہونے والے تنازعات کو حل کرنے کے لئے ایک مفاہمتی کمیٹی تشکیل دیں گے. سینٹرل ایگزیکٹو کمیٹی صوبائی تنظیموں کی ورکنگ سے پیدا ہونے والے تنازعات کو حل کرنے مفاہمتی کمیٹی تشکیل دیں گے. یہ مصالحتی کمیٹی نے تنازعات کے پنکھوں کے کام کاج سے پیدا ہونے والے کے ساتھ نمٹنے گا. (XX) خصوصی تنظیمیں خواتین کے لئے خصوصی تنظیمیں بھی ہو جائے، یوتھ، طلباء، اقلیتوں، لیبر اور سمندر پار پاکستانیوں پارٹی کے پروں کی تشکیل کریں گے جن کے ہوں گے. مرکزی کمیٹی ان خصوصی تنظیموں کو شامل کر سکتے ہیں. یہ پنکھوں کے ان کے کام کرنے میں خود مختار ہو گا. ان کے پروں کی اندرونی ورکنگ سے متعلق دفعات تمام خصوصی organizatio I. شیڈول میں ڈال دیے جاتے ہیں  این مرکزی تنظیم کے ساتھ تعاون سے کام کریں گے. شیڈول I میں دفعات کے علاوہ، مرکزی اور صوبائی سطح پر ہر خاص تنظیم خصوصی تنظیموں میں سے ایک سے ہٹا دیا CEC.A شخص کی منظوری سے اس کے اندرونی کام کرنے کے لئے کی طرف سے سسرال فریم سکتے ہیں کسی بھی دوسرے کی رکنیت کے اہل نہیں ہوں گے خصوصی تنظیم. (XXI) قومی کونسل کی طرف سے اس آئین کو اپنانے جب تک عارضی دفعات، مرکزی کمیٹی آئین کے نظم و ضبط اور خلاف ورزی کی اکشمتا کے لئے (XXII) سزائیں سزائیں، خلاف ورزی آئین میں مناسب ترامیم کرنے کا اختیار حاصل ہوگا. مئی پارٹی کی رکنیت سے اخراج کے شامل ہیں (XXIII) نامور پشتونوں: پارٹی کا وقت سے ان کی رہنمائی اور قیادت کے حصول کی طرف سے پشتون قوم کی قسمت بنانے کے لئے اس کے پلیٹ فارم سے ایک کردار کے تمام قبائل سے پشتونوں نامور کرنے کا وقت کرنے کی پیشکش کرے گا. ایسے نامور پشتونوں سینٹرل کمیٹی اور کور گروپ، انہوں نے اپنی رائے کا اظہار کر سکتے ہیں جہاں شامل ہیں جو پارٹی کے اعلی ترین پالیسی فورم میں شرکت کرنے کے لئے درخواست کی جائے گی، تمام اہم مسائل پر ہدایات اور مشورہ پیش کرتے ہیں اور ووٹ ڈالنے کے حق کا استعمال کر سکتے. ان کا مشاورتی کردار کی تشکیل اور قومی پالیسیوں کی تشکیل میں پارٹی کے لئے انتہائی اہمیت کا حامل ہو گا. یہ ممتاز افراد بھی اہم مسائل پر پارٹی کے خیالات کے اظہار کے لئے ترجمان بن جائے گا.